Bestelinformatie

Via onze webshop bieden wij u de mogelijkheid om vanuit huis, werk of waar dan ook onze collectie te bekijken en te bestellen. Hiervoor kunt u de volgende stappen gebruiken:

- Maak een voorselectie van de schoenen die u wilt bekijken met behulp van de tabbladen en de navigatie om de selectie te verkleinen.
- Klik op de afbeelding van een schoen om meer informatie te zien.
- Klik op de maat die u wilt bestellen.
- Kies vervolgens ‘In winkelmandje’ of ‘Reserveer en pas’.
- Klik op ‘winkelmandje’ en dan ziet u de producten die u heeft aangeklikt
- Voer eventueel een promotiecode in en klik op ‘afrekenen of reserveren’
- Maak een account aan indien u nog geen klant bent of log in met uw e-mailadres en wachtwoord als u al klant bent
- Ga naar stap 2: ‘bezorgen’ en kies uw bezorgwijze.
- Ga naar stap 3: ‘betalen’. Kies voor de mogelijkheid: ‘betalen met multisafepay’ en controleer uw bestelling. Hierna komt u in een ander venster om de betaalopdracht uit te voeren. Kies hier uw betaalwijze en bevestig de bestelling en betaling.

Reserveren en passen

U ontvangt via de mail een ontvangstbevestiging, waarin vermeld staat dat wij uw bestelling gedurende 5 werkdagen reserveren.

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden indien u ingelogd bent onder ‘mijn bestellingen’. Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt zal er nogmaals een mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Ontdekt u na het plaatsen van de order dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0342-412327.

Reservering annuleren

Wilt u uw reservering annuleren? Dat kan via een e-mail met het onderwerp: 'Annuleer reservering' met bijbehorend bestelnummer. Of bel naar 0342-412327.

Klachten

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel die u in onze webshop heeft gekocht, neem dan z.s.m. contact met ons op via de mail webshop@soeterboek.nl of telefonisch via 0342-412327. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 1 week contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exlusief (eventuele) verzendkosten. 

Wij kunnen niet van te voren aangeven wanneer onze Sale van start gaat of wanneer deze verder wordt afgeprijsd, dit wordt bepaald door verloop van het seizoen.

De algemene garantie is 6 maanden na aankoop. Gebreken die door een materiaal- en/of een productiefout veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden hersteld. Indien dit niet mogelijk is zal een vervangend product worden verstrekt. Indien dit ook niet mogelijk is ontvang je het aankoopbedrag terug. Slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en klachten veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik van schoenen zijn geen klachten en zullen door ons dus niet als zodanig behandeld worden.

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer of via e-mail. Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op via 0342-412327 of webshop@soeterboek.nl.

Bezorgkosten

Bestellingen boven de € 39,00 bezorgen wij kosteloos in Nederland. Uitgezonderd zijn bestellingen 'onder rembours'.

Voor bestellingen van € 39,00 en lager brengen wij € 5,00 verzendkosten in rekening.
Voor rembourszendingen (betaalservice PostNL) brengen wij € 20,00 in rekening. Verzendingen onder rembours is alleen mogelijk in Nederland. Voor een bestelling naar het buitenland, binnen Europa (o.a. België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje) brengen wij € 5,00 bezorgkosten in rekening. Buiten Europa brengen wij € 10,00 in rekening.

Bij een retournering en een omruiling van een bestelling betaalt u alleen de rechtstreekse kosten van het terugzenden. Na ontvangst van de retournering zal het gehele aankoopbedrag worden geretourneerd. Bij een omruiling zal het geruilde gratis worden bezorgd.

Het terugsturen van het pakket is altijd voor rekening van de klant. Bel bij twijfel of met vragen over de bezorgkosten naar 0342-412327.

Bezorging

Bestelt u voor 16.00 uur, dan worden de door u bestelde artikelen dezelfde dag door ons verwerkt en verzonden door PostNL. In principe wordt het pakket de volgende dag bij u bezorgd door PostNL. U ontvangt van ons een mail met daarin de 3S-code zodat u het pakket kunt volgen. Het pakket kunt u bij u thuis laten bezorgen, maar u kunt er ook voor kiezen om het pakket via PakJeGemak te laten bezorgen via meer dan 2000 afhaallocaties.

Ruilen/retourneren

Bent u niet tevreden over het aangekochte product of heeft u de verkeerde maat besteld, dan mag u het artikel binnen 14 dagen retourneren. Kosten van retour sturen komen voor rekening van de klant.
Het product kan niet geruild of geretourneerd worden indien het is beschadigd. Dit geldt voor het bovenwerk als ook voor de loopzool.
De producten kunnen alleen geretourneerd worden, indien mogelijk in de originele verpakking. Onderhoudsartikelen kunnen niet worden geretourneerd.
In de verzenddoos vindt u een pakbon met een retourformulier met instructies en een adressticker.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. De bestelling kunt u ook retour brengen in onze winkel in Barneveld.

Betaalmogelijkheden

U kunt uw bestelling bij Soeterboek Schoenen gemakkelijk, snel en veilig betalen met iDeal, Paypal en met uw creditcard. Ook kunt u onder rembours bestellen en betalen. Als u uw bestelling in het winkelmandje heeft geplaatst kunt u een betaalmethode selecteren.